hallå folks

Det är tyst här av en anledning. Sen i lördags har vi haft besök här hemma. Farsgubben, Emma och Janni. Emma och Janni drog i måndags och lämnade efter sig något virus som jag lyckades dra i mig. Jag är heeeelt slut. Sover dåligt på nätterna och hostar och slemmar på dagarna. Därför är det lite synd om pappi som är här med en dotter som inte orkar göra något. Micke är iallafall ledig idag så de flänger runt på stan och jag dricker te. Men imorn tänkte jag bli frisk för då kommer mammi!

Bruce Springsteen var grym på Ullevi. Han körde dock på lite för länge enligt min smak - men det lär ju bero på att jag är så jävla gravid och dessutom är jag inget superfan och kände knappt igen hälften av alla låtar.
Beach boys var desto bättre! De har bara glada låtar, i lagom hög ljudnivå och de spelade bara i drygt två timmar. Aaaalldeles lagom för min tunga mage.

Apropå tung mage - nu är det nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0