en liten uppdatering sen sist

En fin sovande bebis
Hälsade på i glasburen i Malmö. Jason var som vanligt jävligt het. 
Det fina brudparet tog sin första dans som gifta.
Jag vet, en hemskt suddig bild, en bild jag egentligen aldrig skulle lägga ut, men hörrni! Bortsett från suddigheten är det en fantastiskt fin bild på två tremånaders som just upptäckt varandra. Freja och Juno!
 
 
 
Bröllopsredo
En jävla massa blixtar var det, men titta så fina dom var!
Bröllopsfrisyr.
En stilig pojkvän och en riktigt nöjd Frejs.
Jag blev mäkta stolt när min tremånaders kunde sitta själv i sin nya stol. Nåja, vi satt ju beredda på ett fall, och visst blev det ett fall. Men Micke var snabbt där och fångade upp en skrattande Freja som precis upptäckt något nytt.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Du är så otroligt vacker Elin!!!! Stilig pojkvän och en bedårande dotter :) <3

2012-12-16 @ 23:00:47
Postat av: Paula

åååh finaste mamman!

2012-12-17 @ 06:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0