god morgon egentligen inte så tidigt

Åh herre vad trött jag är idag! Jag borde inte klaga på trötthet, för vi är bortskämda med att få sova hela nätterna (peppar peppar), men jävlar vad seg jag är idag. Det kanske beror på att vi satt uppe lite för länge och spelade quizkampen igår? Äh, klockan är snart åtta och det är dags att starta den här dagen också. Idag är verkligen ingen vanlig dag! Micke åker till Malmö för att vara med på Kims svensexa och ingen mindre än ERICA kommer hit och gör mig och Freja sällskap tills i morgon. Vi kommer alltså ha det heeeeelt underbart den här helgen. Om två timmar kommer svärfar hit och hämtar upp oss så vi kan åka och hämta faster på flygplatsen, HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0