he he hehehe he

Ja, alltså jag är ju tydligen ett barn. Tjatade till mig att få öppna ett paket och i det låg VÄRLDENS snyggaste lampa. Vi har letat efter snygga skrivbordslampor och den här var verkligen klockren! TACK ÄLSKLING! Dessutom råkade jag öppna presenten från mamma och pappa som kom i brevlådan, men det gjorde jag faktiskt inte med flit för de hade glömt att skriva "öppnas på onsdag" på paketet och jag tänkte inte på att det kanske var en present. Men i det låg det iallafall ett presentkort på ansiktsbehandling, presentkort på make-uprådgivning på bodyshop, en parfym, en tvål och en bodylotion. Så jävla bra! Nu prasslar Micke med presentpapper inne i gästrummet och jag har såååå svårt att hålla mig för att inte gå dit och smygtitta. Men jag ska klara det! Jag ska!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fick du mer då? :)

2012-12-14 @ 19:48:45
URL: http://nyah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0