musikhjälpen

Äntligen! Musikhjälpen är igång och det är dags att börja önska musik och göra ännu mer skillnad. I år är det rent vatten som står på spel. 
För några veckor sen stängde de av vattnet här hemma och aldrig har jag varit så handikappad. Det är svårt för mig att förstå att det finns människor som inte har rent, rinnande vatten, för att det för mig kan vara det viktigaste i vardagen. Utan vårat vatten skulle vi inte ha någon mat till Freja, vi skulle inte kunna dricka så mycket kaffe som vi dricker, vi skulle inte kunna duscha eller gå på toaletten. Jag blir verkligen ledsen av orättvisan i världen. Gör skillnad nu! Önska dina favoritlåtar: skicka 50, 100 eller 200 följt av artist och låt till 72999.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0