pappa kom hem

Micke åkte till Malmö igår och Erica har varit här med mig och Frejsi, helt fantastiskt att ha en av sina bästa vänner nära. Om mindre än två veckor kommer jag ha nästan alla mina bästisar bara en kvart ifrån mig, det är omöjligt att förklara hur glad jag är över det, men det kan ni nog förstå själva. 
Igår tog vi en kort promenad i den extrema kylan, vi bakade pizza, kollade på gamla mysteriet på Greveholm och mös som bara vi kan. En del skratt blev det ju såklart och om det är något jag saknar när jag är ifrån Erica så är det att få skratta tillsammans med henne. Tack för dig!
Om drygt en timma kommer M hem igen och det är konstigt att man kan sakna varandra så mycket efter bara ett dygn. Det märks även så tydligt på Freja när pappan saknas. Det är fint att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0