ser du kärlekens alla färger?

I helgen har jag haft en liten paus från blöjor och allt det där. Jag och Ellie tog bilen (jag körde i Göteborg för första gången!!!) till Skövde för en härlig natt av spel och tjatter med hennes kusin + flickvän. 
Först kändes det jobbigt och mitt samvete spelade mig ett spratt när jag skulle åka ifrån min tre-månaders bebis, men efter flera dagar av skrik, skrik, skrik så kändes det inte mer än rätt med lite bebisfritt med vänner och vin. Jag tror stenhårt på att hela våran familj mår bättre av att föräldrarna får sin egentid, sitt roliga, för att sen kunna vara hemma med bebis och känna full fokus på den lilla. Tålamodet tar slut efter ett tag och för att få tillbaks det måste man komma ifrån ett tag. 
Nu mår jag iallafall jättebra trots att skriket tyvärr bara fortsätter, särskilt när Micke är borta. Freja är visst redan en riktig pappagris. Sååå idag har jag mest gått runt i lägenheten med Frejso i famnen, fram och tillbaka, fram och tillbaka. 
Favoritstället.
 
Micke fick ta kvällsvankandet, skillnaden var bara att han alldeles utan problem, kunde lägga henne i sängen medan när jag lägger ner henne så vaknar hon efter en sekund och ba: GAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0