saying nothing, that’s enough for me

Första måndagen som hemmafru. Jag vaknade när Micke klev upp för att gå till skolan och bestämde mig för att minsann kliva upp jag med. Och vilken mysig morgon man fick. Det här tänker jag ta till vara på. Att kliva upp i tid, koka sig en kopp kaffe, slötitta på nyhetsmorgon samtidigt som man funderar på hur man ska lösa alla förvaringsproblem i lägenheten. Nu är klockan ändå 11:50 och nu hade jag säkert klivit upp egentligen. Usch! Nä, så just nu sitter jag och lyssnar på Bon Iver på LP och senare idag ska jag städa upp kartonger och liknande, kanske baka lite mer knäckebröd (mmmmm!), och om jag orkar går jag till en lampaffär och köper mig lite lampor. Håhå, såhär kan jag verkligen leva ett tag. Vi får dock se hur länge, känner på mig att rastlösheten kommer krypandes och jag skaffar mig ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0