bebiskläder

Jag har svårt att hålla fingrarna i styr när det kommer till bebiskläder. HerreGUD vad mycket fint det finns! Vi har fått en hel del begagnade kläder, vilket är bra, då det kostar en del med det nya, men jag gillar nytt och när man kollar på Kappahls märke newbie så ääär det riktigt svårt att låta bli. Så idag när jag och Micke var på stan så tyckte vi att det var dags att köpa lite nytt och fint. Det begagnade känns mer som vardagskräkkläder, medan det nya kan användas när man ska vara lite finare. 
 
Huuuur fin kommer hon inte vara i det här? 
"Tänk om det är en kille då?" var Mickes kommentar till det hela. Om det skulle visa sig att ultraljudsbilderna ljugit kommer vi ha världens tjusigaste kille iallafall.

Kommentarer
Postat av: carolina

ÅÅÅHÅ så underbart fina! Jag ska gå och kolla på tjejbebiskläder nästa gång jäg är på stan :D Puss på dig kusin <3

Svar: eller huuur! haha, jag varnar dig: du kommer vilja köpa aaaalllt! finns så otroligt mycket fina barnkläder alltså :) PUUUSS <3
Elin

2012-07-23 @ 13:03:52
URL: http://carolinaidamargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0