som att bada i storsjön

Har precis avslutat ett 40 minuters långt iskallt bad. Yes, klådan fortsätter och det enda som egentligen hjälper är iskalla saker. Har hängt hos barnmorskan i fredags, måndags, tisdags, onsdag och ska dit imorn med. Sen igen på måndag och torsdag. Haha, ja, ni hör! Så fort inte allt står rätt till tar dom verkligen en på allvar och det känns skönt. Dock behöver ni inte oroa er, bebisen mår bra! Vi måste bara hålla koll på mig och mina blodvärden. Klåda på händer och fötter kan tydligen bero på att levern inte fungerar som den ska. Jag har tagit massa prover men inte fått några svar än, hoppas på det i morgon! Har även fått några piller utskrivna som ska hjälpa mot klådan men som bara har hjälpt mig i någon timma sen börjas det igen. Är fruktansvärt trött! Dels för att jag vaknar från och till hela nätterna och kliar och dels för att tabletterna gör en trött. Dessutom blir allt bara värre när det är så varmt som det har varit de senaste dagarna. Jag orkar nästan bara ligga i sängen och gråta. Längtar så fruktansvärt mycket tills det här går över. Och tills det blir skitväder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0