tiden bara springer iväg

Hörrni, snart är juli slut! Helt sjukt.
Karin har varit här och vi gjorde inget annat än att ta det lugnt. Vi bara njöt av varandras sällskap. Romantiskt va?
På fredag ska jag och Micke på Bruce på Ullevi, på lördag kommer pappa och Emma och på söndag ska jag och pappa på Beach boys på Trädgårn. Bra helg eller VAAAD? Sen har jag sällskap av pappi hela veckan, mammi kommer också men jag vet inte vilken dag. SEN på söndagen åker jag med dem hem till kära Östersund. ÄNTLIGEN! Jag bara längtar och längtar. Kommer stanna hemma i cirkus två veckor och sen när jag kommer tillbaks till Göteborg är det i princip bara att invänta bebis. Hur kan nio månader ha gått så fort?? Nåja, det är två månader kvar tills beräknat datum men herregud! Om tiden fortsätter att gå i den här takten kommer det kännas som ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0