tjugonio

Nu går vi in i vecka tjugonio, vilket betyder att det endast är elva veckor kvar tills den lilla är beräknad att ploppa ut. Nu ska man ju iofs inte stirra sig blind på det utsatta datumet eftersom alla ungar väljer att komma ut när dom är redo, inte när det är sagt att de ska komma. Meeeen, jag tror jag håller tummarna rätt jävla hårt för att slippa det där med att gå över tiden. Tror att man kommer vara rätt less på att vara gravid vid den tiden. 
 
Imorse ringde jag barnmorskan och klagade på klådan och hon fixade direkt en tid för blodprov. Jag som har börjat hata dom där stora nålarna satt där och medan hon hade nålen i min arm utbrast hon "nemen just det! det här provet måste man ju vara fastande för". Så en ny tid i morgon bitti fick jag och tabletter mot klådan utskrivna. Hoppas att de börjar verka direkt för jag står snart inte ut mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0