bara man får tummen ur

Men sådärja. Den fjärde stolen är på slipning nu och all disk och allt ur flyttlådorna är fixat. Två stolar är grundmålade och de andra två får vänta tills jag kommer hem ikväll. Jävlar vad jag känner att köket kommer bli fint och jävlar vad allt går fort bara man tar tag i allt. Innan känns det som att det är ett helt dagsprojekt att ta sig igenom men så visade det sig att det tog drygt en timma.

Nu ska jag åka och jobba och ikväll är det fotboll! Jag gruvade mig för detta EM när jag insåg hur mycket fotboll det skulle vara på TV'n och när jag insåg hur mycket Micke skulle sitta och titta på skiten. Men! Jag har faktiskt sett varenda match utom kanske två eller tre och börjar faktiskt intressera mig lite smått. Det är väl lika bra att vänja sig när man har en sån pojkvän som man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0