ja jag är lycklig

Tjiho vad bra jag mår ändå. Händerna och fötterna är stora som fotbollar men det är verkligen de enda problemet jag har och det är jag tacksam för. Jag är kär i världens finaste kille och han är dessutom kär i mig tillbaks. Helt fantastiskt! Det är drygt två månader tills jag och pappan får träffa vår flicka och både han och jag har börjat längta så vi nästan spricker. Jag har helt fantastiska vänner som jag träffar alldeles för sällan men som jag värdesätter mer än det mesta i livet. Sammanfattningsvis kan man säga att livet är rätt jävla underbart just nu och då är det på väg att bli ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De gör mig glad ! MES <3

2012-07-12 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0