morning

Jag sover så fruktansvärt gott i den här lägenheten och att kliva upp såhär vidrigt tidigt är inga problem det heller! Jag har ställt klockan på 05.45 både igår och idag och båda dagarna har jag vaknat av mig själv 05.42. Tackar! Älskar det. Hatar att vakna och bara känna en slags dödslängtan av tröttheten. Hoppashoppas att det inte bara är en fas utan att jag faktiskt har blivit en sån där morgonmänniska. Om jag har ärvt mammis dygnsrytm har jag nog inget att oroa mig för.

Om ca 12 minuter ska jag gå till bussen och jobba i någon timma och sen idag ska vi till Ikea för att köpa köksbord och stolar så förhoppningsvis kommer det bilder på ett fint och städat kök ikväll. Sen ska vi också inviga tvättstugan! Det är alltid intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0