stanna tiden en stund

I helgen var som sagt Malino och Desirée här och gud vad jag har mått bra. De började med att de ringde i torsdags och berättade att tågen blivit dubbelbokade och att de inte skulle komma förrän sent på fredag kväll. Jag höll på att bryta ihop men höll ändå humöret uppe tills jag insåg att de lurat mig. På fredagen kom de fram vid lunchtid och då for vi hem till oss direkt och satt och pratade i flera timmar som bara vi kan. Helt sjukt vad mycket man har att ta igen när man är ifrån varandra såhär. Midsommar var det ju men vädret tillät inte några engångsgrillar direkt, så vi lagade en god middag och åt hemma. Spel och ännu mer prat fick avsluta kvällen och på lördagen vaknade vi utvilade utan några speciella planer. En fika på stan kunde vi komma  på att vi ville göra och väl i stan bestämde vi oss för att åka till Universeum. Alla tre blev som barn och det var riktigt kul att se allt man kunde titta på där. Kl 18 mötte vi upp Micke och åt middag på Golden Days och satt kvar där fram till midnatt och pratade på som aldrig någonsin. En riktigt trevlig kväll och en underbar helg! Jag önskar att man kunde stanna tiden när man har som roligast. Det är typiskt att det ska gå sådär fort. Nu är det måndag igen och nu har jag nästan ingenting att se fram emot förrän i slutet av juli. Tur att jag har min lover och en vilding i magen som förgyller de tråkigaste och de smärtsammaste stunderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0