vecka tjugosju

Måndag är som vanligt en tråkig dag. Det regnar och är grått och jag har jobbat på morgonen. Idag är vi inne och målar och slipar stolar till köket. Vår plan är att bli klar med köket senast idag, för imorgon får vi finfrämmande från Norge. Bli klar idag ja, jag har målat en stol och tog en kaffepaus efter det. Micke har slipat en stol och nu spelar han spel på datorn. Dessutom ska jag snart iväg och jobba igen. Effektivt arbete. Det som också måste göras i köket är: Packa upp två hela lådor med porslin, diska och hitta plats att ställa allt på. Good luck och heja på! 

Fyra fina pinnstolar som svärmor och svärfar köpte på loppis. 300 kr för alla fyra är rääätt överkomligt kan jag tycka.

Grundmålat! Tro det eller ej, men vi ska faktiskt måla dem ljusblåa sen. Kommer bli jäkligt fräscht tillsammans med vitt bord och turkost diskställ. Äh! Ni ska få se sen, vi lär väl bli klar någon gång i mitten av juli om vi fortsätter i den här takten.

Kommentarer
Postat av: http://lindavioladesiree.blogspot.se/

Åååh gud vad fint det kommer bli :) snart får ja se :)

2012-06-11 @ 13:54:42
Postat av: Paula

åh avis! jag vill också ha sådana stolar!

2012-06-11 @ 21:20:01
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0