berätta det för alla

Jag är alltså på smällen. Jag älskar att jag kan få skriva det såhär öppet! På smällen på smällen på smällen på smällen! Får inte nog att prata om det så ni får vara medvetna om att det kommer bli mestadels bebissnack här från och med nu.

Eller. Haha! Egentligen vet jag inte vad jag ska berätta om just bebisdelen just nu med tanke på att det enda jag gör och har gjort i flera veckors tid är att kräkas. Och hur intressant det är att höra om vet jag inte? Vi skippar kanske den delen och längtar tills vi har varit iväg på rutinultraljudet istället.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag ar sa himla himla glad for er skulll!!!!!

2012-03-30 @ 23:38:19
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0