in kommer ting

Hej alla followers!
Det var inte igår. Det finns en anledning till det och det är så enkelt som: Det har inte hänt ett skit på år och dar. Dääärför har jag inte skrivit. Hehehehe. Men paula! Here I am och nu har det hänt en kul grej! Jag har typ fått jobb. Och nej, jag har inte jobbat på tre månader men det finns en anledning till det också. Det får vi se om jag någonsin berättar för er men ja. Nu börjar allt rulla på iallafall och på fredag ska jag träffa en mamma och en dotter som jag förmodligen ska börja jobba för. Allt beror på om vi klickar, om dom gillar mig och om jag gillar dem. Jobbet är som assistent åt dottern. Känns fint!


Om två veckor ska vi åka uppåt i landet för att fira min kära mammi som fyller år. Jag längtar så äckligt mycket! Det kommer dock vara en kort visit så att träffa några vänner blir det nog inte tal om. Tyvärr. Den helgen ska mamma och pappa få all min uppmärksamhet.
Idag har jag lagat pocherad lax och kokt potatis. Åh herregud vad jag älskar kokt potatis. Vill äta det hela tiden helst. HIHIHI

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh kul!! :D kommer kanske till götet över påsk. är du där då?

2012-03-07 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0