nu kanske jag är tillbaka

Hej!
Nu tänker jag berätta vad det är som har hållit mig borta från bloggen såhär länge.
Sen i januari har det inte funnits någonting annat i mitt huvud än faktumet att det började växa en bebis i min mage. That's why! Jag har velat skrika ut det till hela världen men någonting säger åt en att vara tyst om det så länge som möjligt, och nu har jag varit tyst länge nog. Jag ska bli mamma och Micke ska bli pappa!


Nu när ni vet om det så kommer jag förhoppningsvis lägga lite mer tid på bloggen, nu när vi inte har några hemligheter mellan oss så att säga.

Kommentarer
Postat av: Paula

:D:D:D::D:D:D:DDDD:D:D:D:D:D:DDD <3<3<3<3<3

2012-03-29 @ 20:04:57
Postat av: karin

Wieeee!

2012-03-29 @ 21:46:02
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com
Postat av: Desirée

JAAAAAAAAAAAAA!!! massa uppdateringar om lilla familjen underbar :) pusss på er

2012-03-30 @ 13:52:46
URL: http://lindavioladesiree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0