why start a fire

Tanken var ju att jag skulle åka bil till Östersund den tjugoandra för att stanna till den tjugosjätte. Det skulle ju betyda att jag bara skulle hinna fira mammas födelsedag och inga dater med kompisar. Såååååå! Efter att ha fått bekräftat att jag fått jobbet men att jag inte kunde börja jobba förrän mina polispapper kommit så bestämde jag mig för att åka till Östersund redan på tisdag. Jag kommer alltså kunna vara hemma i två veckor!! Sååååååå jävla skönt! Längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Paula

jag längtar ihjäl mig nu!!! men jag åker ju till london på torsdag och kommer hem på måndag morgon så du får lova att spara lite date-tid till mig :) åh längtar! pusss <3

2012-03-11 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0