du står först i kön

Det har jag hört nu i exakt 10 minuter. Hur lång tid kan

Hann jag skriva innan jag fick svar. Vi var ju på ultraljud den nittonde april och barnmorskan sa att vi skulle få en ny tid redan veckan efter för att ta bilder och kolla närmare på hjärtat och så. Vi har inte fått någon kallelse alls så nu ringde jag och frågade vad som var fel. Fick ingen närmare förklaring på det direkt utan ett snäsigt: Ja, vi har så himla fullbokat så du får väl komma klockan två på tisdag då... GAH vad jag är trött på otrevligt folk. Det är inte mitt fel att vi inte fick någon ny tid. Det är deras fel och då skiter väl jag i att dom har fullbokat. Det är deras bekymmer och deras grej att fixa. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0