*

Nu är det riktig sommarvärme här i Göteborg. Jag vet inte hur det är i resten av Sverige men här svettas man bort om man är ute i fem minuter ungefär. Jag tänkte vara smart och ta min promenad tidigt i morse (09.30) för att slippa den värsta värmen. Men tji fick jag! Var helt genomblöt när jag kom hem. Gaaah! Jag är ju en av de få som mår dåligt i den värsta hettan, gruvar mig något fruktansvärt för den riktiga sommaren (junijuliaugusti) då jag kommer ha en baoutamage att släpa omkring på också. Vi får se om jag kommer levande ur det här alltså.

Under de senaste dagarna har jag hunnit vara hos barnmorskan för att lyssna på bebis hjärta. Satan vad fort det slog! Skönt att höra måste jag säga! Riktigt mäktigt att ha två hjärtan i sig. Jag har lagat en jävla god middag innehållandes både krabba och räkor. Jag har ätit två lakritspuckar och druckit ännu mer mjölk. Just nu sitter jag och dregglar efter majskolvar tack vare Desirée. Thääänks! Jag har hunnit bli världsförälder genom UNICEF och jobbat exakt två timmar. Faaaantastiskt liv jag lever.

Kommentarer
Postat av: Desirée

hihi, sorry :) du är bäst!

2012-05-04 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0