here we go again

Hej vänner.
I morgon är den efterlängtade dagen här, vi flyttar! Det är som vanligt, när man flyttar, ett kaos av kartonger och saker överallt och inte minst ett kaos i huvudet. Men det släpper nog lagom till att allt är på plats i den nya lägenheten.


Det känns som att vi har massor att göra idag och det känns som att ingenting får gå fel eller enligt planen. Vad händer då? Jo, jag tänkte värma gårdagens middag i ugnen. Jag stoppade in hela matlådan satte på värmen och gick därifrån. 10(!!!) minuter senare går jag för att titta till käket och vad ser jag? EN ROSA SMÖRJA I HELA UGNEN! Jag har alltså råkat sätta på lite för hög värme och heeeela matlådan är bara en stor plast-gegga. S.u.c.k. Får se hur kul det blir att försöka ta bort det sen. Jag gissar på att det bästa är att låta det stelna och en börja skrapa? Usch. Nåja, nu ska jag åka och jobba en sväng och efter det ska vi ta tag i allt det som måste göras. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0