if you leave me now

Trots att jag är rätt bra på att klaga över den sjuka värmen som kommit till Sverige så måste jag ändå erkänna att det är härligt med sommar. Det är ljust och det luktar gott. Sen att man inte kan andas när man åker spårvagn eller att man svettas så fort man lyfter ett lillfinger är en annan femma. Jag tror jag kan stå ut med allt trots en stor mage. Bara jag får sitta i skuggan och äta jordgubbar så ofta jag vill.

På fredag är det dags att flytta! Jag längtar jättemycket och inreder alla rum i huvudet konstant. Igår fick jag sådant shoppingbegär så jag tog med Micke till stan och Ikea, där kan vi snacka om att jag trotsade hettan. Nåja. Jag har fått sån dille på färglada saker. Vill inreda med vitt och starka sommarfärger och visst fick jag köpt massor med färgsaker. Det kan ni få se när vi har flyttat in och kommit i ordning. Efter att vi varit på Ikea åkte vi ut till vattnet och åt mjukglass. En otroligt mysig dag fick vi till. Hoppas på fler och ännu mer mysiga dagar under sommaren. Kvällen avslutades självklart med en Eurovisionfinal med grönsaker och dipp.

Idag är det morsdag och det ska vi fira med Mickes föräldrar på bilbingo! Ser fram emot att ta hem storkovan där alltså. Och i smyg kan jag inte låta bli att tänka på att om exakt ett år ska jag också få vara med och firas den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Ååååh va spännande det ska bli att se lägenheten :D

2012-05-28 @ 10:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0