stockholm

I torsdags åkte jag till Stockholm för att överraska på Killingen tillsammans med Karin. Det var som vanligt jättemysigt att komma dit. Mitt andra hem och min andra familj liksom. På kvällen blev det tapas med fina människor. I fredags hann jag med en date med Sandra och att umgås med Emma och Mikaela och i lördags lunchade jag med Oscar och drack kaffe med Janni och Becka. Så himla mysigt att komma iväg, även om det bara är några dagar och att jag inte hinner spendera så mycket tid som jag skulle vilja med varje person. Har redan bokat nästa tripp till huvudstaden, då tillsammans med Micke och då kommer även mami och papi också att vara där. Faaaaantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0