glada nyheter

Jag kan äntligen säga att vi har köpt lägenhet. I Östersund!
Det gick väldigt snabbt och vi fick den, för oss, perfekta lägenheten. 
Den nittonde december rullar det första flyttlasset upp till Jämtland och från och med då kommer jag och Freja vara Östersundsbor. Micke stannar över jul och kommer sen åka hem och göra klart sitt plugg för att sen åka upp med det andra flyttlasset i slutet av januari, lagom till att vi kan flytta in i lägenheten. 
Jag kan inte beskriva hur glad jag är nu! Kan inte vänta tills vi får börja inreda och börja bo i lägenheten och tills vi kan umgås med alla vänner hur ofta vi vill.

Kommentarer
Postat av: Paula

Längtar! <3

2012-11-28 @ 12:42:00
URL: http://ingridpaula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0