i östersund

Hemma!
Mer häktiskt än någonsin. Det är ju förstås ganska självklart, alla vill ju hälsa på Frejso!
Det är bara tisdag och sen vi kom i fredags natt har vi hunnit med att: träffa Erica, träffa faffa och sonja, varit på födelsedagskalas hos Rasmus och Sara, haft en utekväll med mina bästa (bara jag och Micke, såklart. Frejsi hade barnvakt), myst en hel massa med momman, moffan och mostern, druckit te hos Pulan, varit i Ås hos världens bästa bonusfamilj, varit på kyrkis i Ås, varit på en visning och tänt ljus hos farmor. Idag fortsätter öset! Ebba och Jenny kommer hit klockan 11 och ikväll ska Frejs träffa Dessan för första gången! Spännande och alldeles underbart!
I natt var jag så trött så jag vet inte vad. Jag minns att Micke var uppe mycket med Freja och att han någon gång sa: ELIN! Kan du försöka natta henne nu? Jag har försökt i en och en halv timme nu och hon lugnar sig inte. Jag ba: Asså, jag är så förkyld så jag vill inte hålla i henne. (Lol? Förkyld? Bra drag!). Micke ba: OK. Och jag somnade om. Så när hon satte igång att skrika 06.30 kände jag att det var dags att kliva upp och låta Micke få världens längsta sovmorgon. Såååå, här har vi en mysig, vintrig morgon tillsammans och jag har SÅ mycket julkänsla och har nog aldrig längtat så mycket till jul som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0