världens godaste pizza


Man har ju ätit en del pizzor i sina dar och hemmagjord pizza har ju alltid slagit köpt men nu mina damer och herrar, här är den godaste pizzan både jag och Micke någonsin ätit. Den är helt socker- och vetefri. Jag har gjort en botten av mandelmjöl, kokosmjöl, fiberhusk, ägg, grädde och riven ost. Till fyllning smetade jag på sockerfri ketchup (sötad med stevia), stekte färska champinjoner, la på parmaskinka, rödlök, fetaost och riven västerbottenost. Sen kryddade jag med oregano och chilipulver. Till det hade vi babyspenat och hemmagjord vitlökssås. SÅ-JÄVLA-GOTT! Säg till om ni vill ha receptet eller om ni vill bli bjudna någon dag! (Till efterrätt gjorde jag en chokladmousse, sockerfri såklart, och jag som i vanliga fall hatar mousser och puddingar och liknande ÄLSKADE jag den här. Till den hade vi hallon och jääävlar vad gött det var. Ojojoj.)
Så ikväll har vi en liten myskväll, jag och Micke, man måste passa på när bebisen sover. Det är lätt att glömma bort varandra mellan blöjbyten, nattningar, gungningar, matningar och allt gosande men jag tycker att både jag och Micke är bra på att ta tillvara på stunderna när Frejso sover, vilket hon gör allt mer sällan nu. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill ha receptet :)

2012-11-24 @ 08:51:35
URL: http://nyah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0