Zlatan eller bönderna?

Alltså vad är grejen med att visa fotboll istället för bonde söker fru??? Nä, det kunde jag inte acceptera och så tog jag mig ett glas rött och la mig i sängen alldeles för tidigt. Bebisen gav jag till han som är glad för fotbollen så nu slipper jag höra: JAAAAAAA MÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!! Istället hör jag typ: älskling? Zlatan gjorde mål igen... Hihihi. Från vardagsrummet. För att inte skrämma den lilla i hans famn såklart, som för tillfället har upptäckt sina fötter.

Här ifrån sovrummet hör jag dessutom det gulligaste någonsin! Micke ligger och råmar som en ko fast ännu konstigare, och Frejso HÄRMAR! Hon är så fantastisk! Nyss när jag bytte blöja på henne så var hon så gullig för hon ba bajsade en prutt som sprutade på min tröja! :):):):) så himla gullig och söt bebis har jag <3<3<3

... Eh ja. Kanske ska somna nu och vakna på ett bättre humör imorn. Ja just det! Idag la vi vårt absolut sista bud på våran drömlägenhet och trodde verkligen inte att någon skulle buda över. Tji fick vi! Röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0