att komma igång

Idag har jag och Micke en städ/tvätt/rensar-dag. Vi åker till Östersund på fredag och innan dess vill man ju helst ha det kliniskt hemma. Dessutom förbereder vi så mycket vi bara kan för en flytt i januari. Vi kommer att sälja/kasta så mycket det bara går innan vi tar det viktigaste och flyttar uppåt i landet. Känns så jävla skönt!!! Längtar så mycket härifrån så att ord inte kan förklara. Längtar efter mina föräldrar, efter min släkt och såklart alla mina vänner. Först och främst åker vi iallafall dit på fredag, med en mellanlandning i Stockholm där vi ska träffa Killingen och hämta upp Emma och Janni som följer med oss upp sen. Hoppas verkligen att Freja står ut med att sitta i en bil hela dagen. Det blir en utmaning, allra mest för oss, men det ska nog gå bra. Hittills har hon visat att hon gillar att åka bil iallafall.

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja kom HIT NU!

2012-10-31 @ 21:15:10
URL: http://ingridpaula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0