Mitt i natta

Klockan är 01.11 och Freja har varit vaken i snart två timmar. Nu ligger hon och suger frenetiskt på sin napp och surrar om saker jag inte riktigt förstår. Fin är hon iallafall. Just nu är hon i det där läget mellan vaken och sovande, och när hon inser att hon är på väg att somna så rycker hon till, släpper nappen och börjar skrika. Alla vet ju hur tråkigt det är att sova liksom! Dessutom ligger Micke och sover bredvid och PRECIS när frejso lyckas somna så snarkar han till sådär ashögt så att hon vaknar till igen. Tackar för det! Hähä. Nä men just i natt är jag faktiskt väldigt utvilad och känner att jag orkar vara vaken ett tag till. Vissa nätter önskar jag att jag också kunde få ha anledningen "jag ska upp tidigt på jobb, så jag måste sova" men eftersom jag är hemma på dagarna har jag inte riktigt den rättigheten. Även fast jag inte sover på dagarna när Freja sover, vilket är rätt dumt, men jag hatar att sova på dagarna och då får man skylla sig själv att man är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0