nu är det tomt igen

I helgen har Emma varit här och det har såklart varit helt underbart. Alla ni som känner mig vet att Emma är min syster och den människa jag ser upp till mest av alla och som jag älskar högre än alla stjärnor. Tänk att min Frejs får en sån moster. Och gudmor! Nä, att se Emma tillsammans med Freja kan vara det finaste som finns. Jag vet att Emma kommer vara lika viktig för Freja som hon är för mig. 
Nu är det dock väldigt tomt här då både Emma och Micke åkte för en timma sen. Jag och Frejsi ligger i sängen och jag borde egentligen passa på att sova nu när hon gör det men när man väl vaknat känns det tråkigt att somna om. 
På torsdag kommer Söder, Peter, Sandra, Irja och Alice hit och det ska bli roligt att få träffa ännu mer människor. Jag blir så rastlös som mammaledig, särskilt när man inte känner några andra mammor. Ingen är så intresserad av så mycket bebissnack som andra mammor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0