strör lite peppar här

Kom på att jag måste skriva ett FETT peppar peppar på förra inlägget alltså. Det började när vi skulle bege oss till BVC. Såklart vaknade Freja fem minuter innan jag skulle börja göra i ordning vagnen och skrek som om någon misshandlade henne. Det gick bra när vagnen började rulla, då blev hon tyst. Sen när jag kommit typ halvvägs började det VRÄKA ner regn. Jag skojar inte! Jävlar vad blöt jag blev. När vi gick hemifrån (tre timmars avbrott av skrivandet, se nedan) tyckte jag ändå att det såg ut att bli lite sol så några regnkläder tänkte jag inte på. Väl framme på BVC vred jag ur mina kläder. Fyfan vad vidrigt. Väl där gick det iallafall bra, träffade två andra bebisar som var fyra och åtta månader och HERREGUD vad stora dom var. Dubbelt så stora som Freja, ska det verkligen gå så snabbt? Måste ta vara på den tiden hon är såhär liten. För att slippa bli ännu blötare tog vi bussen hem och Freja skrek bara halva tiden och somnade sen. När vi kom hem tänkte jag att hon kunde få sova utanför dörren eftersom det brukar hon gilla. Nähedå. Skrik och skrik i tre timmar. Jajjemen. Dessutom bajsade hon i mina händer efter att hon spytt på skötbordet när jag lyfte upp henne utan blöja. Sen spydde hon igen innanför min tröja. NUUU äntligen sover hon i våran säng. Hon låter och gnyr så jag antar att hon tänker vakna strax. Så var det med de långa promenaderna, en unge som sover jättebra och en mamma som hinner göra massa nytta under dagen. Heheheh. För sent för den där pepparn verkar det som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0