underbar morgon

ÅÅH jag som i hela mitt liv har varit en person som behöver mycket ensamtid har, som ni förstår, inte haft särskilt mycket ensamtid den senase tiden. Men! Just nu sover min familj (!!!) och jag har varit vaken sen åtta ungefär. Jag bara njuter av att sitta här ensam men kan inte låta bli att längta tills de vaknar så jag får pussa på bebis (och lite på pappan). Medan jag är ensam, och framförallt medan bebisen sover, passar jag på att baka knäckebröd med massa frön i. Micke har verkligen fått en ny sambo! Från att aldrig laga mat till att till och med baka bröd på morgonen! Han måste vara lycklig! Det är jag med och det är kanske därför jag orkar och vill lägga energi på sånt här. Jag börjar tycka att det är riktigt kul! 

Kommentarer
Postat av: Paula

lchf for life ;)

2012-10-07 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0