bebis bebis bebis

Alltså, jag vill ju inte vara den som lägger ut ett hundra miljoner bilder på min bebis, MEN JAG KAN INTE LÅTA BLI! Jag låter facebook vara en bebisfri (nästan) del av internet men här och på instagram (ekub) tänker jag lägga ut hur mycker bilder som helst. Utan att skämmas! Jag trodde inte det innan men herregud vad LÖJLIGT stolt man är över det lilla livet man skapat. 
 
 
Ikväll kommer mamma och pappa hit så Freja ska få träffa sin momma och moffa för första gången. Förstår ni hur stort det är för mig? Jag kommer antagligen gråta floder av lycka och kärlek, men det gör man ju lite till och från varje dag så det spelar ju ingen roll. Och just det! Idag var vi på BVC och Frejso har ökat 300 stadiga gram på tre dagar! 

"Jag längtar efter att få lära känna henne, efter att få pussa henne på magen och efter att få se hur hon ser ut. Jag längtar efter att få titta på henne när hon ligger på sin pappas mage och jag längtar efter att få känna känslan av att vakna upp bredvid min lilla familj. "
Ur min blogg fyra veckor innan vi fick träffa dig och jag är inte besviken. 

Kommentarer
Postat av: Paula

men jag vill ha meeeeeeeeeeer!!!

2012-09-25 @ 17:36:19
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: karin

Vackert elin! förresten så vill jag också se fler bilder!

2012-09-25 @ 23:30:06
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0