Kärlek

Efter en otroligt jobbig natt är jag vaken och känner mig ändå så fantastiskt lycklig. Freja ligger och sover bredvid mig och Micke ligger och snarkar i en säng längre bort. Jag läser i mina vänners bloggar och kommentarer på bilder på Facebook och blir helt överväldigad! Om ni bara visste hur glad ni gör mig, TACK för alla grattishälsningar och lyckoönskningar! Det betyder verkligen så mycket och ifrån en sjukhussäng är det fantastiskt att få läsa så mycket fina saker om Freja och mig och Micke som föräldrar.

Jag visste att jag skulle bara blödig såhär i början men om ni visste hur mycket jag gråter av lycka, TROTS smärtor, skrikig unge och annat jobbigt, så känner jag mig lyckligare än någonsin! Jag längtar tills ni, mina fantastiska vänner och familj, får träffa det finaste vi någonsin gjort.

Freja Mari Lagercrantz blir hennes fullständiga namn. Åh, det är så mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Paula

jag börja typ grina nu, pga blödig kompis! puss på er alla tre! längtar efter er <3

2012-09-17 @ 08:30:31
Postat av: Elisabeth

Vilket fint namn hon får. Hon är så fin lilltjejen.
Önskar er all lycka med henne

2012-09-17 @ 12:01:22
Postat av: Jenny

Världens finaste!

2012-09-17 @ 20:50:01
URL: http://www.Nyah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0