Uppdatering från en sjukhussäng

Hej på er! Tänkte göra en snabb uppdatering från telefonen då många undrar hur jag mår och då det är svårt att hålla alla uppdaterade via sms just nu.

Vår lilla underbara flicka kom till världen i lördags, den femtonde september klockan 13.20. Helt okomplicerat var det tyvärr inte då jag fick bli igångsatt pga en havandeskapsförgiftning och sedan bli akutsnittad då Freja vägrade att trycka sig ut ur mig. Jag kommer att skriva en utförligare förlossningsberättelse sen, men just nu vill jag bara att ni ska veta hur läget är.

Jag har väldigt, väldigt ont i snittet där Freja kom ut ifrån vilket gör det fruktansvärt svårt för mig att ta hand om henne som jag skulle vilja. Vi är kvar på sjukhuset och får mycket hjälp, så det är väldigt skönt och vi kommer nog stanna här några nätter till tills mina smärtor lugnat sig.

Om det är någon som känner sig bortglömd för att jag glömt att ringa upp/svarat på sms så hoppas jag att ni förstår varför. För tillfället lägger jag precis all energi (den lilla jag har dvs) på det absolut viktigaste i mitt liv. Vår dotter <3

Hoppas att allt är bra med er, underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Paula

<3

2012-09-17 @ 08:18:29
Postat av: Sandra

Magi <3

2012-09-20 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0