vecka 39

I början av graviditeten var jag beräknad till den sextonde september men efter ultraljudet blev beräkningen framflyttad till den artonde. Jag håller dock kvar vid den första beräkningen och byter vecka på söndagar istället för tisdagar, bara för att jag vant mig vid det. Sen tycker jag inte att det är så noga, två dagar hit eller dit. Så i min räkning går jag in i vecka 39 idag iallafall, tjoho!
Idag har vi gått på stan och jag känner hur lillbebis trycker på ganska ordentligt. Jag hoppas att det är ett bra tecken och att det betyder att hon vill ut.  BB-väskan är iallafall packad och vi är redo att åka in när som helst.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååååååh kan jag sluta gråta så fort jag läser? Kanske för att Ben howard sjunger i högtalarna. Lyssna på honom! Pussssssss

2012-09-11 @ 18:12:27
URL: http://Semeli.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0