och äntligen kom den. fredagen.

Den här veckan alltså. Herre. Gud. I måndags mådde jag så dåligt när jag vaknade att Micke fick stanna hemma från jobbet. I tisdags var det en bra dag där ett riktigt bra träningspass och mysigt främmande av faffa och Sonja förgyllde timmarna. I onsdags började det. Gnället från helvetet. Dom där jädrans tänderna ställer verkligen till det både för mamma och bebis. I torsdags skreks det från morgon till kväll så hela mitt huvud var som mosad banan när M kom hem från jobbet och idag började dagen helt okej men de två sista timmarna innan Micke kom hem var ungefär som torsdagen gånger två.
Det ÄR mest synd om Freja, det tycker jag verkligen, det måste göra nå jävulskt ont när tänderna spricker genom tandköttet men det ÄR synd om mig med. Faktiskt. Iallafall lite. 
Utan M vet jag inte vad jag hade gjort. Han gör verkligen ALLT för att ge mig avlastning och Freja ompyssling när han kommer hem från jobbet. 

Nu är det ändå fredag. Äntligen! Helg, du är mer än efterlängtad

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har ni provat Aftamed? Om inte så gör de - det är en gel som man smörjer på där tänderna spricker igenom och bedövar lite! Hjälpte oss otroligt mycket när första tänderna kom!! :) kram på er

Svar: Åh tack för tipset! Vi har kört med flytande alvedon som vi kladdat ner på tandköttet och det har hjälpt ett tag men ska definitivt kolla upp aftamed :) tack igen och kram!
Elin

2013-04-15 @ 19:57:02
URL: http://Vegasmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0