a heart like yours in a time like this

Jag känner mig frisk! Eller, nu ska vi inte ropa hej riktigt än, men jag känner mig definitivt piggare. Nu är det bara att hålla tummarna för att både jag och Micke vaknar pigga och glada imorn för då är det ju faktiskt dagen då Emma kommer hem. 

Micke håller faktiskt på med en ny header till mig nu. Det var fan på tiden, hur gammal är inte den jag har nu? Den har suttit där sen bloggens start och det har ju hänt en HEL del sen dess så det känns ganska rättvist att låta mitt nya liv spegla headern på min blogg. Mina tankar på att bli en bra och aktiv bloggare känns lättare att fylla upp med en blogg man tycker är fin.

Kommentarer
Postat av: Paula

hallå fin ju!

2013-03-01 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0