att bo nära sina nära

Jag är dödsförkyld alltså. Jag orkar ingenting och om det inte vore för lilla F så skulle jag nog sova dygn just nu. Jag undrar verkligen hur människor fixar sånt här utan hjälp! Idag fick jag hem Micke över hans lunch så jag fick chansen att blunda i typ 40 minuter, sen kom mamma mellan hennes två jobb och då lånade jag hennes bil så jag kunde åka och handla lite nödvändigheter och nyss kom Sara hit för att ta med Freja ut på en långpromenad. I morgon kommer Jossa och Towe hit tidigt på morgonen för att mysa och underhålla Freja PLUS att dom ska ta ut henne på en låååång promenad (Towe sa något om TRE timmar... he he he) så att jag ska få sova. MEN HUR BRA VÄNNER HAR JAG INTE DÅ? Dessutom har flera hört av sig och sagt att om det inte vore för att de jobbar så skulle de komma på en gång. Och det värmer hjärtat. Att ni tänker på en stackars sjukling. Tacka vet jag vänner alltså, älskar er allihop! <3

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha jag tänkte faktiskt fråga om jag skulle ta freja imorn för jag börjar inte förrän ett men då var hon ju redan bokad, vilket oflyt!

2013-02-25 @ 18:02:10
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0