Behöver hjälp!

Nu har jag ingen aning om det är någon förälder till ett drygt ettårigt barn som läser den här bloggen, men om det är det, snälla! Vi behöver hjälp. Hur får ni till era nattningar? Hur mycket tårar kan man stå ut med? Har ni testat metoder? Jag behöver veta allt från hur ni gör med sovrutiner på dagen till hur ni gör under nattningen.

Vi har för vana att bära Freja till sömns, det har vi i princip gjort sen hon föddes för att ingenting annat har fungerat. Nu börjar hon bli så tung så våra ryggar börjar gå av. Jag tål inte att höra henne skrika så någon femminutersmetod eller liknande har jag aldrig vågat prova då hon skriker och gråter så fort man lägger ner henne i sängen. Om vi skulle låta henne vara vaken tills hon somnar av sig själv skulle hon vara vaken till 23 ungefär och det orkar vi inte heller. Hon sover en gång per dag och det är oftast på förmiddagen. Tips?!? Råd?!? Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0