Någon påpekade brist på blogginlägg

Jag spenderar verkligen 0,0 tid vid datorn nu för tiden, på riktigt alltså, sen jag fick min iphöne fem har jag tappat bort min dator (seriöst, jag vet inte vart den är!) och orkar inte leta fram den för att kunna blogga på ett mer smidigt sätt än från telefonen. Det har gått ca en månad sen mitt förra inlägg om att Freja blev nio månader. Nu börjar hon närma sig tio och vi har börjat planera ettårskalas. Jojo, vi vill skapa ett spektakulärt kalas för henne, inte för att hon kommer förstå någonting eller för att hon ska få ett minne för livet, utan mer för att jag ska få handla massa roliga kalasdekorationer och få visa mina bakningsskills. Har tänkt att baka både tårtor, cupcaces och annat smarrigt.

På fredag flyger hela familjen Lagercrantz/Andersson till Stockholm för att bevittna Alices dop. Jag längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0