tjo vad det var livat...

Nu har jag äntligen letat fram min dator så nu ska jag ge er en liten bilduppdatering om vad vi har för oss om dagarna.
Vi har jättekul,
kladdar med mat och vinkar,
bygger med lego,
leker med nya hunden,
klättrar på allt
och jag pysslar till Frejas kalas.
 
Jag vet, det är rätt tidigt att fixa med grejer till kalaset men jag orkar inte stressa med allt jag vill hinna göra en vecka innan. Jag älskar att bocka av saker på att-göra-listor och redan nu kan jag bocka av några grejer. Snart skickar vi ut inbjudningskort bara för att vara på den säkra sidan att inget annat planeras den femtonde september. Herregud, tänk att det snart har gått ett år sen den lilla bebisen föddes. Tänk den här lilla skrutten liksom; 
Fy vad tiden går... min älskade Freja.

Kommentarer
Postat av: Desirée

ååååh jag längtar till inbjudan :D kuuul!

2013-07-18 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0