00.19 säger jag god natt

Han somnade vid 20.30 den där sambon, men det tycker jag att han var värd. Han tog Frejas nattmatning natten till idag, åkte till jobbet vid 07.00 åkte och handlade efter jobbet, kom hem runt 17.30, käkade mat, diskade diskberg, tog hand om mig, badade, underhöll och matade en relativt onöjd Freja och slocknade så fort han nattat henne. Och precis innan han somnade sa han att han kunde ta nattmatningen i natt igen och att jag får sova i Frejas rum för att kunna sova ut. Älskade, älskade M.

Nu är det dags för mig att somna. Typiskt när man har en hel natt till godo att man inte riktigt kan somna, nu blir det ju liksom inte att "sova ut" ändå eftersom klockan börjar närma sig väldigt sent. Håller tummarna för att Freja tycker det är okej att ha en sliten mamma i morgon också. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0