ge mig styrka

Igår kände jag tydligt att förkylningen skulle komma och ta tag i mig igen och visst vaknade jag sjukare än på länge i morse. Jag kände bara en hopplöshet och kunde inget annat göra än att bara starta dagen med en överpigg F. Som tur är jag verkar jag ha en unge som kan läsa tankar. Efter att jag tänkt: snälla snälla Freja, somna en liten stund ungefär sjuttioelva gånger somnade hon tillslut. Först på förmiddagen i säkert en timma och då passade jag på att sova jag med, men någon skönhetssömn blev det då inte då flera mardrömmar valde att besöka min tupplur så jag vaknade tröttare än innan. Nu på eftermiddagen valde hon att själv stänga sina blå och sov i över två timmar (!!!!!!) och då kände jag att en film vore på sin plats, för att titta på film är det ju nästan lag på att man ska göra när man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0