söndagssöndag

Idag har det varit en riktigt sån där söndagssöndag. Jag vaknade vid halvelva och möttes av världens finaste i Frejas rum och sen har vi hängt i myskläder hela dagen. Så idag passade vi på att storstäda, tvätta, rensa kylskåpet och annat sånt där som måste göras ibland. Vid middagstiden kom Dessan och Nini hit och åt med oss och spelade några partin kortspel. En riktigt skön söndag har det varit och jag har äääntligen känt mig piggare! Snoret rinner och hostan är kvar men, peppar peppar, jag ser ljuset i tunneln!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men alltså Freja är världens sötaste unge!
Ska bli kul och få mysa lite med er imorgon =)

Puss

2013-03-11 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0