välkommen till världen älskade alice


När din mamma ringde och berättade att du skulle komma till världen inom några månader skulle jag föda din kompis Freja om bara en månad. Du var då bara en liten liten bebis i mammas mage men vi längtade efter dig från första stund. Jag har känt din mamma ett tag nu, vi lärde känna varandra när vi jobbade tillsammans i Stockholm och hon kom att bli en av mina närmsta vänner. Din pappa har jag träffat några gånger och fått en sån fantastisk bild av honom. Det jag vill säga är att du har två underbara föräldrar och nu har dom fått dig. Det bästa som kunde hända dem och jag är så lycklig för deras och din skull. Ni är och kommer alltid att vara en familj som ligger väldigt nära mitt hjärta. Grattis Louise, Micke och finaste Alice. Jag och min familj finns alltid här för er, några mil bort, men ändå alltid så nära. Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0