välkomna

Herre vad min besöksstatistik höjdes idag. Kul! Välkomna!
Nu ska man ju försöka hålla er underhållna så att ni stannar, hur gör vi det då? 
Mitt liv är ju rätt simpelt, det är Freja som är i fokus varje dag och det speglas ju av i bloggen rätt rejält, men visst händer det andra saker också. Ibland köper jag massa inredning som jag gärna visar. Oftast hänger jag med en massa coola typer som jag gärna skryter om i bloggen. Ja, det låter rätt trist, jag hör ju det, men vi ska fixa så det blir kul ändå här i bloggen. Om ni gör ert; dvs visar att ni finns (kommenterar) (gärna med ett namn så jag fattar vem du är) så gör jag mitt. Just nu är jag i en lärande fas av Mickes systemkamera och jävlar vad kul det blev att fota helt plötsligt. Och visst gillar ni foton? Det kommer det nämligen bli en hel del av. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0